Konj

Nemaš ambicije, nisi spreman da gaziš preko mrtvih da bi došao do cilja, evo ja bih te žednog preko vode prevela…

– A ko ne bi – pomislih..

Takva su vremena ili gazi ili budi zgažen… – nastavila je – i šta ja i ti imamo zajedničko sem dobrog sexa…

– Nije prva koja će me odjebati na ovaj način..

Bilo je super, skoro dva meseca.. Doživela sam stotine orgazama, kao nikad pre.. Sa tim možemo uvek nastaviti, meni odgovara, ali nije samo To ono što čini vezu.. Usporen si, nekako nedinamičan, sušta suprotnost od onoga u krevetu.. Ja želim provod i dokle više da me držiš za ruku i vraćaš kući.. Ja želim.. želim.. lim.. im…

Gubila mi se u daljini kroz rezonance neZvuka.. Para je kurva bez koje se ne može.. A ja sam kurva koja i kad pozajmi zaboravu da da je dala…

konj...

Gledao sam kako joj se usne pomeraju u polutami dana na klupi parka sredovečnosti.. Čekao sam da još jednu pustim zaboravu vremena i bio bih srećan samo kad bi i one pustile mene.. Hoće drugarstvo, a ja sam konj koji je navikao.. da bude jahan ..

Opet me ne slušaš, slomih se pričajući ovde a ti si Boga pitaj gde.. Ne.. Eto.. I šta sada…

– Ništa, ti si tako odlučila , samo moooolim te nemoj više da me zoveš, pišeš – rekoh.

I otišli smo.. Ispratio sam je gde je želela.

Par dana kasnije stizala je gomila poruka… Telefon je zvonio do „iznemoglosti“…

Maj 2015.

Ostavite odgovor

