Me(n)talno

Davao sam joj sve što je htela.. Svaku kap znoja, uzdah kroz drhtaje muskululature, vlasi kose na vrhovima prstiju.. davao sam joj sebe Celog kroz mentalni orgazam, onaj kad se telo uvija i grči, kad suze navru znojem okupane, kad deset minuta tremora menja tvoju ličnost kroz ambis procepa…

Davao sam sebe ne da bih bio muško, već da bi Ona osetila zadovoljstvo kakvo je želela, da ne bi bila još jedna u nizu Žena koje žele…
Davao sam svoje telo i um kroz čaršafe od mirisa feromona koji su parali vazduh.. Vreme je postalo faktor nebitnosti…

strast

A ja …

Prolazili su meseci na jastuku želja mimoilaženja.. Ručak koji ju je čekao, pospremljen stan, prsten kao sitnica – ne znak vezivanja…
Slika nezadovoljstva –  ne mog već Njenog..
Jer koliko god da sam davao bilo je premalo…
A davao sam samo sebe – dušom i telom…

Težnje koje paraju.. Želje koje razdiru.. Kad dovoljno postane malo u doba materijalizma čemu se nadati.. ?!

Ostao sam isti, bar sličan.. Udala se, kao i mnoge koje su i koje će, kako je mislila da je ispravno.. ni previše rano, ni suviše kasno… „Muž joj je stalno na putu“ – pričaju mi dok se pravim da me ne zanima –  „Ima i šofera, ličnog.. a bašta vile….. “

Smeh kroz utrobu bez odraza na mimičnoj muskulaturi…  Imati, pa nemati – znam kako je… A i nemoguće je ( nekako ) sedeti na četiri, pet ili šest sto-lica odjednom, ma koliko se trudili… Bar meni je… Jedna sasvim do-voljna…

6 Comments

Ostavite odgovor

