Frida

Bila je Žena..  pomalo slična Fridi…

Ne fizionomijom, koliko duhom, oblačenjem, godinama zakopanim u Njoj…

Svojim pokretom četkice znala je iscrtati njoj svojstven karakter…  prstima i bez kiše oblikovati duge neba… svojom čudnim rukopisom zapisati velike reči koje su i za papir bile preteške…

Bila je Žena… van svog vremena, kao i svaka druga Žena što je,  il’ se nada da je..

Imala je jednog Njega, koga je podržavala, volela, bodrila, koji joj je bio sve. Stajala je iza svake njegove odluke -bila prava il’ pogrešna, iza svake njegove muške egom preodabrane želje, uzdaha, uzvika…

Jer je bila Žena koja je želela biti uz svog muškarca – bar je mislila da je tako…

Ne znam kako sam se obreo na Njenom putu, niti znam šta nas je spojilo..  al’ znao sam čim sam je ugledao da ću pogrešiti, kao i svaki Čovek koji želi.. biti po-Grešan… Nisam se nadao bilo čemu sem da mi prenese svoje mudrosti, pokaže kako samouverena starija Ona korača ne-utabanim životnim stazama.. Nisam želeo bilo šta sem da iz njenih očiju upijam znanja, skupljam znamenitosti..i…

Bila je Žena, starija od mene, a takve su Žene kao Vino.. treba ih poznavati, ne dozvoliti oporom, ponekad predivnom ukusu da se zalepi za nepce, biti jak, biti muško, iz-držati…

Kleknuh na raskrsnici puteva.. ni prvoj ni poslednjoj.. i još klečim…

Jer to Žena..  slična Fridi, kojoj sam se oduvek divio…

7 Comments

Ostavite odgovor

