Karma

Dobro prepoznatljiva linija života gubila se ove večeri…preplitala sa linijom sreće,ljubavi…gledao sam u dlan, iznova..Postoji li karma,pitao sam se?! Uzeh marker i napisah ono sto mi se noćima mota po glavi.. Da li sam ja stvarno ja,il’ splet okolnosti..dal’ sam zaglavljen tu, na raskrsnici, noseći sa sobom grehe prošlosti..grehe predaka,minulih života…Stadoh na tren i uslikah..

I am...

„I am…yet who I am“…Or…

Tu sam, gde jesam…možda se ovo sad moralo desiti da bi mi budućnost bila posuta prahom belog zlata..ili još kojom Seobom nakon proživljene dvadeset i tri…Ne postoji karma-kažu. Mnogi i ne veruju u nju, ili ne znaju njeno tačno značenje.. Nisam siguran dal’ i ja znam u potpunosti…Samo se pitam – Da li sam trenutno reinkarnacija sopstvenog trena? I nije nepobitno sve što napisah, naprotiv, svako ima sopstvena ubedjenja, a ‘krive Drine ne smemo prestati ispravljati’.. Da, dobro sam zapisao svoju karmu.. Ne kažem da se neće promeniti…ja ću joj biti zvezda vodilja..bar ove noći i nekog novog jutra

16 Comments

Ostavite odgovor

