Ka Petom elementu…

Letela je ka nebu kroz obrise tame..Želela je ono što nije Njeno..ono Nedokučivo..Prstima je dodirivala netaknuto praveći se da joj nije bitno..Odsjaj haljine i sjaj u sumrak..Pesma ispevana nebu, vodi, vatri i pepelu..Znala je savršeno svaki pokret, znala je i da Daljine kojima je težila nisu bitne..Znala je sve..I znala je da znam, savršeno se pretvarajući da ne zna ništa..Samo je plesala po vodi..i želela biti Ono što nikada nije bila..deo Celog..netaknutog…Okretima je ispuštala savršene zvuke..slične notama klavira..pokretima četkice slepog slikara..Znao sam da je jedan bio moj..namenjen mi..tu u vodi i vazduhu…daleko od zemlje…ka zaboravu…i beskraju…ka zauvek… 

...

 

I nakon nekoliko godina bila je naizgled sigurna u Sebe i svoju postojanost..Okrenula se i zakoračila..Stope u pesku i peščane dine..Jugo koji mrsi klasje medovine i pogled ka zalasku..Spala nabratela,preplanuli ten ramena,i miris smokava..Poluokret i dodir..Osmeh koji kaže nećeš me stići.. I nisam…Neka je, neka korača, neka joj noge kupa pesak,valovi miluju kolena kad stigne do njih…Neka je Ono ima tog povečerja i tek načeti Mesec u daljini…Neka živi svoju sigurnost Žene, glave naslonjene o sopstvene noge, misleći da je još jedna u nizu..Jer umoran sam od uveravanja u opozit, Ona od izigravanja jačine..Ko se prvi umori..Koliko smo ponekad slični životinjama sa svojim predigrama..Seo sam, pustio Vodi da vodi ljubav..da diše, priča, voli..Glava mi u pesku, noge u soli..Stala je iznad mene..Prošaputala kroz veo Tajne..“Želiš li stići gde nikad nisi bio, dotaći nedodirljivo ?“ Pogled je govorio umesto glasa mi te noći na obali neZaborava..Progovori i sada čisto da me podseti da li je postojala Ona koja nikad nije ni bila Ona, stvarajući za sebe i mene Predstavu o Ženi za sva vremena..

18 Comments

  1. „gledao sam opet film o beznađu
    ili je to možda bila kronika nepoznatog
    jer tako se zvao čovjek ni živ ni mrtav
    ni pomorac
    ako ikad ispunim želju
    i ti mi daš za pravo misleći
    to je jedini način da ga zadržim
    ako ikad dospijem tamo gdje prestaje strah
    bit ću spreman da zaboravim“

      • Flash
        Ocijeni pjesmu:
        5.0 / 1
        ništa se ne događa kad si dolje i kad si sam
        i kad noći vuku u podsvijest sve do sjećanja
        lavina kotrljajućih tegova na nogama pritiska
        i znoj tek kasnije počinje da smeta
        tek kasnije budi se grad

        neke poderane ulice
        bljesak mokrih tračnica
        prvi tramvaj preko trešnjevke
        raste u mojim očima

        jutro obilazi scenu rutinski
        s dužnim poštovanjem ja se uklanjam s puta
        dvostruka krinka na njegovom licu
        čini suvišnom svaku providnost
        kako da se kontroliram kad me ubija osjećaj
        tako drukčiji od svega što razumijem
        od svega što želim da vidim
        nešto kao flash

        kako da se kontroliram

        gledao sam opet film o beznađu
        ili je to možda bila kronika nepoznatog
        jer tako se zvao čovjek ni živ ni mrtav
        ni pomorac
        ako ikad ispunim želju
        i ti mi daš za pravo misleći
        to je jedini način da ga zadržim
        ako ikad dospijem tamo gdje prestaje strah
        bit ću spreman da zaboravim

        bit ću spreman da zaboravim

        neke poderane ulice
        bljesak mokrih tračnica
        prvi tramvaj preko trešnjevke
        sjaj u tvojim očima
        ni pomorac
        ako ikad ispunim želju
        i ti mi daš za pravo misleći
        to je jedini način da ga zadržim
        ako ikad dospijem tamo gdje prestaje strah
        bit ću spreman da zaboravim

        bit ću spreman da zaboravim

        neke poderane ulice
        bljesak mokrih tračnica
        prvi tramvaj preko trešnjevke
        sjaj u tvojim očima

Ostavite odgovor

