Kao Don Kihot

IMG_20131212_160135Puste popločane klizave ulice..fenjeri u daljini kao zastave na Bastilji.. Grad je bio okupan tog leta dok sam sam tumarao njegovim ulicama..mačka u uglu krila se od kiše..Kažu donose nesreću, o ne naprotiv.. Svi različito doživljavamo iste stvari..i to je normalno u nenormalno vreme…Kažu mi-stani don Kihote! E neću..’krive Drine ne smemo prestati ispravljati’ nikada..U propalim ljubavima u kojima svi gube..čak i konji.. Klizao sam se pločnicima ka otvorenoj pučini..grad kao da je zaspao il mi se samo činilo.. a Ja-ja sam živeo tada u Njemu..bez kišobrana i lažnog nadanja išao ka otvorenom..Svetla se nisu ugasila, niti će..šum talasa nije utihnuo, niti će..Noge u pesku, osmeh sireni i vrisak Zvezdama..znam -čuće me..i jesu…te večeri.. mi je bilo najbitnije… Za 11.09.2012. 🙂

2 Comments

Ostavite odgovor

